We zitten vandaag middenin een gigantische culturele shift. Vrouwen en mensen met een migratie-achtergrond eisen hun plek op aan tafel en willen gehoord worden. Hoe ga je als bedrijf of organisatie om met deze demografische veranderingen? Welke toon gebruik je best en waarop moet je letten in verband met beeldvorming? Hoe willen vrouwen vandaag aangesproken worden en wat zijn echte no-go’s?

De diverse poel aan talenten en thought leaders achter ons magazine en sprekersburo, kan je hierbij helpen. Deze expertise geven we graag door in de vorm van consultancy op maat, zodat jouw bedrijf of organisatie een beter inzicht krijgt in haar doelgroep. Want: you can’t change what you can’t understand. Wat hebben we te bieden?¬†Een extern klankbord voor je marketingstrategie op vlak van beeldvorming van vrouwen of mensen van kleur, advies over een moeilijk te bereiken, maar interessante doelgroep of hulp met de juiste tone-of-voice in je communicatie naar vrouwen anno 2018.

Interesse? Neem contact op met ons via het formulier hieronder.